Leczenie nerwicy

W swoim gabinecie psychologicznym, mieszczącym się w spokojnej części Warszawy, zajmuję się m.in. leczeniem różnego typu nerwic. Często zdarza się, iż słysząc, że ktoś cierpi na nerwicę mówimy „weź się w garść” bądź „nie użalaj się nad sobą”. Jest to duży błąd, bowiem nerwica to choroba, która wpływa nie tylko na psychikę chorego, lecz także na jego kondycję fizyczną. Osoby zmagające się z nerwicą często skarżą się na objawy takie jak zawroty głowy, kołatanie serca, uczucie gorąca, zaburzenia układu pokarmowego czy zaburzenia funkcjonowania zmysłów.

Rodzaje zaburzeń nerwicowych i ich leczenie

Nerwica jest zaburzeniem o niezwykle złożonej symptomatyce. Leczenie nerwicy wymaga zatem zastosowania różnych metod psychologicznych. W zależności od pojawiających się objawów, wyróżniamy różne rodzaje nerwic, w tym nerwicę neurasteniczną, lękową, depresyjną, histeryczną, hipochondryczną oraz nerwicę natręctw. Każdy z wymienionych typów tej choroby wymaga indywidualnego podejścia ze strony psychologa. W moim gabinecie na warszawskich Bielanach zajmuję się zarówno leczeniem nerwicy lękowej, jak i leczeniem nerwic każdego innego typu, biorąc pod uwagę indywidualną historię pacjenta.

Przebieg leczenia nerwicy

Leczenie nerwicy (lękowej oraz innych typów) opiera się w dużej mierze na doborze odpowiednich środków farmakologicznych – najczęściej są to leki przeciwdepresyjne. Na efekty ich działania trzeba jednak poczekać około kilku tygodni. Psychoterapia analityczna również jest procesem długotrwałym, dlatego warto przyjrzeć się alternatywnym metodom walki z zaburzeniami nerwicowymi. Doskonałym sposobem leczenia nerwicy są regularne wizyty psychologiczne. Spotkania prowadzone w moim gabinecie, znajdującym się w Warszawie, opierają się na różnych metodach, dostosowanych do indywidualnych potrzeb każdej osoby. Leczenie nerwic wymaga pełnego zaufania pacjenta, dlatego dokładam wszelkich starań, by każdy, kto zdecyduje się skorzystać z moich usług, czuł się bezpiecznie i komfortowo.

Jeśli jesteś świadomy tego, że masz zaburzenia nerwicowe, bądź też na nerwicę wskazują opisane wyżej objawy, ale nie przekonują Cię założenia tradycyjnej psychoterapii, nie wahaj się – odwiedź mój gabinet psychologiczny w mieście Warszawa. Stosowane przeze mnie metody leczenia nerwic z pewnością znacznie poprawią Twój codzienny komfort oraz przyczynią się do zmniejszenia bądź całkowitej likwidacji Twojego problemu: nerwicy.